Kompleksteenus, mis sisaldab:

- 4 kohtumist füsioterapeudiga (60min) (st individuaaltunnihind vaid 36.50 eur), sõltuvalt individuaalsest vajadusest ning võimalustest 2-4 nädala tagant. 

- kehaliste harjutuste õppimine 

- nõustamine (rüht, ergonoomika, toitumine, treening jms)

- kehatüve seisundi paranemise regulaarne hindamine 

Individuaalne kõhutaastusprogramm on efektiivne ja aitab kõhu sirglihase asendi pärast lahknemist tulemuslikult taastada. Neid harjutusi ei saa sooritada mehaaniliselt, vaid tuleb tunnetada lihast, mis tööle rakendub ja pingutuse suurust, samuti tuleb osata lihast lõdvestada. Füsioterapeut õpetab õiget harjutuste sooritamise metoodikat ning läheneb igale kliendile individuaalselt muutes ja täiendades originaalprogrammi vastavalt vajadusele- keha on üks tervik ja täielikuks taastumiseks on vaja pöörata tähelepanu ka teistele kehaosadele.

Tegemist on ühekordse investeeringuga oma tervisesse ning kui Sa oled järjekindel, siis garanteerin Sulle parima, mittekirurgiliselt saavutatava tulemuse!

Esmane visiit 60min: programmi harjutuste ja põhimõtete õppimine. Tupler Technique™ programm on taastuse alus, kuid harjutuste kordused ja seeriad valin sõltuvalt Sinu hetkeseisust, sest tegemist ei ole treening- vaid taastumisprogrammiga! Lisaks õpetan, kuidas panna splinti peale ja mida jälgida oma igapäevategemistes (kehaasendid ja siirdumine). Kui Sul on istuv töö, siis on parimate tulemuste saamiseks väga oluline, kuidas Sa istud , et Su lihased saaksid parimal moel ka selles asendis töötada. Annan Sulle koju kaasa väikese juhendi, kus on igaks päevaks kindel plaan kirjas (kodune treening 5-10min 3x päevas).

Korduvad visiidid: keha on üks tervik ja parimate tulemuste saamiseks on oluline venitada, tugevdada ka teisi lihaseid, mis on pidanud kõhulihaste nõrkust kompenseerima või on ületreenitusest pinges. Valin Sulle vastavalt vajadusele vaid kõige olulisemad ja efektiivsemad lisaharjutused- Sa tunned koheselt, miks sul neid vaja on! Lisaks saavad ka kõhulihased väikeste muutuste näol väljakutseid läbi mille veelgi rohkem areneda. Väga oluline on ka majapidamistööde kohandamine-kui Sa tead, kuidas kasutada oma lihaseid optimaalselt, siis on ka põranda pühkimine "core" treening. Üks peamiseid eesmärke on see, et kõhu ristilihase kasutamine igapäevategevustes muutuks sinu jaoks automaatseks- eri liikumistes aktiveerub ristilihas esimesena ja tagab keha keskosa stabiilsuse. Programmi lõpus õpetab füsioterapeut, kuidas muuta oma tavatreening "diastaasisõbralikuks". 

Võimalus jätkata iseseisvalt intensiivprogrammi kuni 18.nädalani.  

Programmi pluss-  Saad oma kõhu uuesti vormi ning paraneb kehahoid. Sa muutud teadlikuks oma kõhulihastest, oskad neid kasutada ka igapäevaelus (sh treeningutes). Leevenevad selja- ja vaagnavöötmevalud. Õpid parimaid harjutusi, venitusi, mida saad enda jaoks kasutada igapäevaselt kogu ülejäänud elu (naised ka järgmise raseduse ajal).

Kui kiiresti kõhu sirglihase lahknemine paraneb on väga individuaalne ning sõltub diastaasi suurusest, sidekoe seisundist ja kui täpselt sa juhiseid järgid. Esimesi paranemismärke näed 3 nädalaga, silmnähtavad tulemused 6 nädalaga. Kõige olulisem on JÄRJEPIDEVUS-  parimad harjutused on need, mida sa regulaarselt teed!

Inimene on loodud liikuma ja oma lihaseid kasutama igapäevaselt. Eri treeningud on vaid üks võimalus, kuidas oma kehale väljakutseid pakkuda, kuid alles siis, kui su sisemine korsett on piisavalt tugev! Seetõttu esimestel nädalatel ei soovita osaleda rühmatreeningutes, vaid keskenduda süvalihase tugevdamisele, oma keha kuulamisele. Kui Sa aga ei suuda treeningutes pausi teha, siis pead arvestama võimaliku veidi pikema taastumisperioodiga.

Kui Sa usud, et saad sellega hakkama, siis saad :)