Raseduse ajal toimuvad naise kehas väga suured muutused. Sellegipoolest läheb põhiline fookus päras sünnitust vastsündinule ja naine jääb kuskile tagaplaanile. Kui kaua mu keha taastub? Kas ma peaks kandma kõhtu toetavat vööd või muudab see mu lihased laisemaks? Mis on diastaas? Kas ma ei tohi enam kunagi kõhulihasteharjutusi teha? Kas see on normaalne, et joostes on tilgad püksis? Millal ma võin uuesti trenni minna?  Need on vaid vähesed küsimused, mis naistel võivad tekkida.

Emaks olemine on imeline, kuid iga naine tahab end tunda ka naisena. Normaalne on ju see, et ei valuta kuskilt, ei ole probleeme pidamatusega ja on piisavalt energiat lapsega tegeleda. Vähem tähtis pole kindlasti ka soov saada tagasi raseduseelsesse vormi, seda nii kõhu väljanägemise osas kui ka kehakaalus. Oluline on taastada oma keha pärast igat rasedust ja seda isegi siis, kui sel hetkel erilisi probleeme ei ole. See aitab ennetada probleeme tulevikus või siis nende süvenemist. Teadmine, MILLAL MIDA teha ja MIDA MITTE on ülioluline ja aitab maksimaalselt naise kehal sünnitusest taastuda.

Aastate jooksul olen kohtunud paari tuhande Eesti naisega ning paljud neist on mulle öelnud „Oleks ma seda juba varem teadnud!“, „Miks sünnitusjärgsest taastumisest üldse ei räägita?“. Sagedased on juhtumid kui naisel pärast esimest sünnitust ei ole ühtegi probleemi, kuid pärast teist last on kõhulihased lahknenud, seljavalud, uriinipidamatus jms ning naine ei suuda uskuda, miks seekord nii läks. Päris kurb on ka olukord kui naine leiab pere kõrvalt aega trennis käimiseks, kuid ei saavuta oodatud tulemusi.

See online kursus on loodud just Sulle, imeline sünnitanud naine, kes Sa tahad tunda end oma kehas hästi, olla tugev, energiline ja enesekindel. Ükskõik kas möödas on 6 nädalat või 6 aastat, kas esineb erinevaid sünnitusjärgseid probleeme (kõhu sirglihase diastaas, vaagnapõhjahäired, selja-, kõhu- ja vaagnavöötmevalud, halb kehahoid) või on enesetunne super, kuid soovid end teadlikumalt treenida või uueks raseduseks keha ette valmistada. 

12- NÄDALANE ONLINE PROGRAMM “SINU KEHA PÄRAST SÜNNITUST”

  • 12 nädalane harjutus- ja taastusprogramm
  • online konsultatsioon füsioterapeut Helle Nurmsaluga

Info ja registreerimine alates 8.10.2018

Sinu füsioterapeut,

Helle Nurmsalu, FT MSc

NB! Online kursus ei asenda füsioterapeudi vastuvõttu, kuid on võimalus just neile, kes soovivad saada abi minult perioodil, mil individuaalvastuvõtte kliinikutes ei toimu ja/või ei ole võimalik Tallinna, Tartu sõita.