12-nädalane programm “Pärast sünnitust vormi”

120.00

Kodused harjutused kõhu- ja vaagnapõhjalihastele. Treeni end targalt ja mugavalt kodust lahkumata! Sinu panus: vaid 10 eur/ nädalas (kokku 120 eurot).

Kirjeldus

Hoolitse ka enda eest peale lapse sündi, nii saad olla ka oma pere jaoks olemas! Oleme teinud selle lihtsaks. Saad kodust lahkumata taas kõhu vormi ja keha tugevaks. E-kursus õpetab Sind järk-järgult koormust tõstes õigesti ja efektiivselt kõhulihaseid treenima. Oluline on süstemaatilisus ja teadmised, miks ja mida on vaja teha. 

Raseduse ajal toimuvad naise kehas väga suured muutused. Sellegipoolest läheb põhiline fookus pärast sünnitust vastsündinule ja naine jääb kuskile tagaplaanile. Kui kaua mu keha taastub? Kas ma peaksin kandma kõhtu toetavat vööd või muudab see mu lihased laisemaks? Mis on diastaas? Kas ma ei tohi enam kunagi kõhulihasteharjutusi teha? Kas see on normaalne, et joostes on tilgad püksis? Millal ma võin uuesti trenni minna?

Need on vaid vähesed küsimused, mis sünnitanud naistel võivad tekkida.

Emaks olemine on imeline, kuid iga naine tahab end tunda ka naisena. Normaalne on ju see, et ei valuta kuskilt, ei ole probleeme pidamatusega ja on piisavalt energiat lapsega tegeleda. Vähem tähtis pole kindlasti ka soov saada tagasi raseduseelsesse vormi, seda nii kõhu väljanägemise kui ka kehakaalu osas. Oluline on taastada oma keha pärast igat rasedust ja seda isegi siis, kui sel hetkel erilisi probleeme ei ole. See aitab ennetada probleeme tulevikus või siis nende süvenemist.

Aastate jooksul olen kohtunud paari tuhande Eesti naisega ning paljud neist on mulle öelnud „Oleks ma seda juba varem teadnud!“, „Miks sünnitusjärgsest taastumisest üldse ei räägita?“, “Ma olen kogu elu kõhulihaseid valesti treeninud.” Sagedased on juhtumid kui naisel pärast esimest sünnitust ei ole ühtegi probleemi, kuid pärast teist last on kõhulihased lahknenud, seljavalud, uriinipidamatus jms ning naine ei suuda uskuda, miks seekord nii läks. Miks nüüd on kõht ettevõlvunud ja seda ka aasta pärast sünnitust. Päris kurb on ka olukord kui naine leiab pere kõrvalt aega trennis käimiseks, kuid ei saavuta oodatud tulemusi. Kõht lihtsalt ei allu treeningutele..

12 nädala jooksul õpetan Sulle, mida teha, et tunneksid end taas oma kehas hästi.

See teekond ei ole küll lihtne, kuid parem enesetunne ja rahulolu on paari kuu pärast seda kõike väärt!

  • igal nädalal uued harjutused vaagnapõhja- ja kõhu süvalihastele
  • teadmised, kuidas intensiivselt kõhulihaseid treenida
  • lisavalikuna harjutused selja-, tuhara- ja reielihastele
  • loengud eri teemadel
  • tõestatult efektiivne
  • privaatne, mugav
  • võimalus konsulteerida füsioterapeut Helle Nurmsaluga (email).

Vaata veel tulemusi siit

Võta minu väljakutse vastu ja ma õpetan Sulle, kuidas taastada kõige efektiivsemalt sünnitusjärgselt vorm, seestpoolt väljapoole!

NB! Kui soovid tasuda krediitkaardiga, siis vajuta siia.