6-nädalane taastusprogramm “Kõhulihaste treenimine pärast keisrilõiget”

60.00

Kõhulihaste treenimine pärast keisrilõiget või teisi kõhuoperatsioone. Treeni end targalt ja mugavalt kodust lahkumata! Sinu panus: 10 eur/ nädalas (kokku 60 eurot).

Kirjeldus

Keisrilõikest taastumine kulgeb naistel väga erinevalt. Osadel on arm pikalt valulik, ebamugavustunne/ülitundlikkus kõhtu katsudes, kõhuli lamades jne, teistel taastub keha päris kiirelt, esineb võibolla ainult alakõhu tuimust ja soov trenni teha on juba pärast esimesi kuid päris suur.

Kui kaua mu kõht taastub?

Millal ma võin alustada kõhulihaste treenimisega?

Kas see on normaalne, et kõht vajub armi peale?

Miks ma ei tunne trenni tehes üldse oma kõhtu?

Kas kõht jääbki pärast söömist ette punnitama?

Need on vaid vähesed küsimused, mis sünnitanud naistel võivad tekkida ja millele kindlasti vastuse saad.

Keisrilõike järel on figuuri taastumine paratamatult aeganõudvam ning võib olla tunne, et ei kontrolli enam lihaseid. Seetõttu on esmaste korrigeerivate harjutuste eesmärk sisemise korseti taastamine, mille eesmärgiks on taastada side aju ja lihase vahel. Oluline on kõigepealt õppida õiget lihastunnetust ja harjutuse sooritamise tehnikat. Seejärel on vajalik alustada kõhulihaseid tugevdavate harjutustega. Keisrilõikejärgselt ei taastu väga tihti keha ise, kuid kui näed natukene vaeva ja alustad treenimist seestpoolt väljapoole, avastad enda jaoks kõhulihaste treenimises hoopis uued dimensioonid. Kõike tänu sellele, et Sa õpid ISE enda keha kuulama!
Antud 6 nädalane programm sobib Sulle kui:
– Sa oled sünnitanud ühe või mitu last keisrilõike teel ja sellest on möödas vähemalt 4 kuud (kui on vähem, siis soovitame 12 nädalast e-kursust);
– Sa soovid alustada kõhulihaste treenimist, kuid ei julge;
– Sa ei tunne enam oma kõhulihaseid, ei suuda kõhtu sisse tõmmata;
– Sa käid trennis, kuid kõhu välimuses erilist paranemist ei tähelda.
6 nädalane programm sisaldab:
– igal nädalal uued harjutused kõhulihastele (videojuhendid)
– loengud eri teemadel (nt “Kuidas õigesti korsetilihaseid treenida?”, “Miks intensiivsed harjutused ei ole tihti tõhusad?”, “Kuidas vähendada kõhupealt rasvkudet?”, “Keisriarmi masseerimine” jpms).
– võimalus läbida programm mugavalt enda kodus endale sobival ajal. Ligipääs 12 kuud.
võimalus konsulteerida füsioterapeut Helle Nurmsaluga (email).
Eduvõti seisneb teadmises, millal, mida teha!

Võta minu väljakutse vastu ja ma õpetan Sulle, kuidas kõige efektiivsemalt kõhulihaseid treenida, seestpoolt väljapoole!

TUTVU PROGRAMMIGA SIIN