Naiste tervise füsioteraapia

Naisele, kelle jaoks on oluline tervis, hea enesetunne ja välimus. Naisele, kes hindab professionaalsust, kvaliteeti, sõbralikkust ja konkreetset tegevusplaani.

Kõhu sirglihase diastaas

Personaalne harjutuskava, üldised kehalise aktiivsuse soovitused. Õige kehahoid beebiga tegelemisel.

Vaagnapõhjahäired

Põhjalik läbivaatus ja personaalne harjutuskava, et uriinilekked ja tundetud seksuaalelu jääksid minevikku.

Pärast keisrilõiget

Keisrilõikest taastumine. Lõikearmi massaaž ja kehatüvelihaste taastumist toetavad harjutused.

Sünnitusjärgne skriining

Sünnitanud naiste kõhu- ja vaagnapõhjalihaste kontroll esimese 12 kuu jooksul.

Rasedus & treening

Teadlik treening ja lapseootusega seotud füüsiliste vaevuste leevendamine. Ettevalmistus sünnituseks ja sünnitusjärgseks ajaks.

E-kursused

Pärast sünnitust taas vormi kodust lahkumata. Sinu keha pärast sünnitust 2.0. Kõhulihaste treenimine pärast keisrilõiget.

Emaks olemine on imeline, kuid igale naisele on oluline end ka naisena tunda. Normaalne on, et ei ole probleeme pidamatusega, kuskilt ei valuta ja on piisavalt energiat lapsega tegeleda. Vähem tähtis pole kindlasti soov saada tagasi raseduseelsesse vormi, seda nii kõhu väljanägemise kui ka kehakaalu osas. Enda jaoks aja võtmine võib olla väikeste laste kõrvalt paras proovikivi, aga usu mind, kui sa taastumisperioodi edukalt läbid, on su enesetunne palju kordi parem ja sul on palju rohkem energiat, mida pere eest hoolitsemisele pühendada.

Ma tean, et alustada on raske. Ma tean, et pärast magamata ööd mõtled sa kõigele muule kui harjutustele, aga ma tean ka, kui super hea on “Ma sain hakkama” tunne! Ma usun, et palju probleeme on võimalik meil endal ennetada. Tean seda enda kogemusest – olen kõigi kolme rasedusega ja pärast sünnitusi järginud kõiki neid juhiseid, mida tahan ka sulle õpetada. Ma tean, et tänu keha teadlikule tugevdamisele ja heale kehatunnetusele ei ole mul endal olnud diastaasi ega ka vaagnapõhja probleeme. Tänu pikaaegsele füsioterapeudina töötamise kogemusele ma tean, mis toimib ja mis mitte. Sa võid mind usaldada.

Füsioterapeudina on minu jaoks väga oluline nõustamine ja see, et sa mõistaksid enda rolli taastumisprotsessis. Olen valmis sind aitama, aga ma ei saa lubada imesid. Muutused kehas ei toimu üleöö ega ka ühe kuuga. Olles järjepidev ja leides natukene aega ka endale, saavutad kõik eesmärgid. Ma olen sulle sel teekonnal toeks.

Minu tööalane unistus on, et ühel päeval jõuaksid kõik Eesti naised pärast sünnitust füsioterapeudi juurde ja läbiksid kõhu- ja vaagnapõhjalihaste taastusprogrammi. Just nagu Belgias või Prantsusmaal.

Ainus, kes saab sind tugevamaks, tervemaks ja õnnelikumaks teha, oled sina ise!

Tagasiside naistelt

"Helle, Sa oled imetegija, sest tänu programmile sain mina tagasi oma ilusa kõhu, millest kui aus olla ei julenud isegi enam unistada :) Need harjutused on tulnud kasuks ka igapäeva elus - selg ei väsi, jaksan pikalt istuda ja ma olen reipam ning energilisem, sest distsipliin harjutusi teha andis päevale rütmi! See on suurepärane. Harjutused on kerged ja neid ei ole palju, kuid samas on nad aga väga tõhusad. Mina olen tulemusega mega rahul! Kallistan ja kogu südamest Aitäh!




„Mul pole kunagi elus nii lame ja tugev kõht olnud, nii et olen igavesti tänulik! Ausõna.“

"Teise lapse sünnist on möödas juba kaheksa aastat ning olin juba enamvähem leppinud teadmisega, et ega endist kena siledat kõhtu enam tagasi ei saa, kuigi käisin regulaarselt trennis, tegin kõhulihaseharjutusi jms. Sõbranna käest kuulsin, et on olemas selline koht nagu Kõhukliinik, mille kodulehte lugedes sain kohe aru, et see on just koht, kuhu minema pean. Ka Helle arvas sedasama. Sain diastaasi vähendavad harjutused ja uskumatuna tundus, et esimesed tulemused olid juba paari nädalaga näha ja tunda, leidsin üles enda sees nagu mingid teised kõhulihased. Kord kuus sain uued harjutused ning nende positiivne mõju oli tunda koguaeg. Oluline on teha harjutusi õieti ning muidugi järjepidevus, mida kavatsen jätkata ka edaspidi! Aitäh Sulle, Helle!!!"

"Programm on tõesti tõhus, olen väga õnnelik, et leidsin selle programmi, kuna arvasin, et pean pärast kahe lapse sündi ülejäänud elu kandma riideid, millega tuleb kõhtu varjata. Alalselja valud ja pakitsustunne kõhus on kadunud. Füsioterapeudi tugi ja pidevad kohtumised aitasid motivatsiooni säilitada ja oma vigadest harjutuste tegemisel paremini aru saada, kodus üksi pusides oleksid need vead vaid süvenenud. Olen intensiivprogrammi tulemustega väga rahul ja plaanin kindlasti jätkata.


„Aitäh teile selle tänuväärse ettevõtmise eest! Minu meelest peaks see olema kohustuslik programm kõigile äsja sünnitanud naistele! Head soovides!"

"Räägi palun kas nendel harjutustel on kõrvalmõjud? Neid harjutusi tehes on mul tekkinud suur seksiisu, enam pole kusagil seda kahest lapsest tingitud magamatust ja väsimust, sedasi jätkates olen enne kursuse lõppu jälle lapseootel."

„Mina igal juhul ootan päevas neid kordi, kui saan harjutusi teha. Ka olen saanud julgust juurde, sest tõesti, enne mõtlesin, et nüüd on igasuguse trenniga lõpp. Ja mis seal salata, teadmisi ei olnud ja hirmul on ka suured silmad. Aitäh, Helle!"

„Igatahes tunne on parem ja harjutustest on palju abi just enesetundele – tunnen, et olen tugevam ja rohkem tsentris ja selg ei valuta nii palju enam. Aitäh, Helle!“

"Olen rahul, et 6 nädala kava läbi tegin. Sain enda jaoks mõned head harjutused, mille tegemist jätkan ka edasi, iga õhtu rullin põrandal, kui laps magama saadud.​ Kaalu sain alla -1 kg ning olen oma tavakaalus tagasi.​ Igatahes äge asi, mida sa teed, kindlasti paljudel naistel kasu!"

Blogiartiklid