Naiste tervise füsioteraapia

Naisele, kelle jaoks on oluline tema tervis, hea enesetunne ja välimus. Naisele, kes hindab professionaalsust, kvaliteeti, sõbralikkust ja konkreetset tegevusplaani.

Kõhu sirglihase diastaas

Kõht on ettevõlvuv ja imeliku kujuga. Sa ei julge enam trenni teha? Olukord tundub ebaõiglane ja lootusetu?

Vaagnapõhjahäired

Uriinipidamatus. Organite allavajed. Tundetu või valulik suguelu. Mõte igapäevastest Kegel harjutustest elu lõpuni tekitab stressi?

Pärast keisrilõiget

Sa ei tea, kuidas peaksid kõhulihaseid treenima hakkama? Arm on ebamugav, valulik ja soonib kõhtu?

Sünnitusjärgne skriining

Kõikidele sünnitanud naistele kõhu- ja vaagnapõhjalihaste kontroll esimese 12 kuu jooksul.

Rasedus & treening

Teadlik treening. Füüsiliste vaevuste leevendamine. Ettevalmistus sünnituseks ja sünnitusjärgseks ajaks.

Ennetamine

Teadlikult tegutsedes enne rasedust ja/või raseduste vahel on võimalik väga paljusid probleeme ära hoida.

Ema olemine on imeline, kuid iga naine tahab end ka naisena tunda. Normaalne on ju see, et ei valuta kuskilt, ei ole probleeme pidamatusega ja on piisavalt energiat lapsega tegeleda. Vähem tähtis pole kindlasti ka soov saada tagasi raseduseelsesse vormi, seda nii kõhu väljanägemise kui ka kehakaalu osas. Enda jaoks aja võtmine võib olla väikese lapse/ laste kõrvalt paras proovikivi, aga usu mind, kui Sa taastumisperioodi edukalt läbid, on Su enesetunne palju kordi parem ja Sul on palju rohkem energiat pühendada aega ka pere eest hoolitsemisele.

Ma tean, et alustada on raske. Ma tean, et pärast magamata ööd mõtled Sa kõigele muule kui harjutustele…aga ma tean ka, kui super hea on “Ma sain hakkama” tunne! Ma usun, et nii palju probleeme on võimalik ennetada. Tean seda enda kogemusest- olen kõigi kolme rasedusega ja pärast sünnitusi järginud kõiki neid juhiseid, mida tahan õpetada ka Sulle. Ma tean, et tänu enda keha teadlikule tugevdamisele ja heale kehatunnetusele ei ole mul endal olnud diastaasi ega ka vaagnapõhjaprobleeme. Tänu nii suurele kogemusele ma lihtsalt tean, mis toimib ja mis mitte. Sa võid mind usaldada!

Füsioterapeudina on minu jaoks väga oluline nõustamine ja see, et Sa mõistaks enda rolli taastumisprotsessis. Olen valmis Sind aitama, aga ma ei saa lubada imesid. Muutused kehas ei toimu üleöö ega ka ühe kuuga. Olles aga järjepidev ja leides natukene aega ka endale, saavutad Sa kõik eesmärgid! Usu mind- ma olen Sulle sel teekonnal toeks!

Mis on minu unistus? Ma soovin, et ühel päeval jõuaksid kõik naised pärast sünnitust füsioterapeudi juurde ja läbiksid kõhu- ja vaagnapõhjalihaste taastusprogrammi. Just nagu Belgias või Prantsusmaal.

Ainus, kes saab Sind tugevamaks, tervemaks ja õnnelikumaks teha, oled Sina ise!

Tagasiside naistelt

"Helle, Sa oled imetegija, sest tänu programmile sain mina tagasi oma ilusa kõhu, millest kui aus olla ei julenud isegi enam unistada :) Need harjutused on tulnud kasuks ka igapäeva elus - selg ei väsi, jaksan pikalt istuda ja ma olen reipam ning energilisem, sest distsipliin harjutusi teha andis päevale rütmi! See on suurepärane. Harjutused on kerged ja neid ei ole palju, kuid samas on nad aga väga tõhusad. Mina olen tulemusega mega rahul! Kallistan ja kogu südamest Aitäh!




„Mul pole kunagi elus nii lame ja tugev kõht olnud, nii et olen igavesti tänulik! Ausõna.“

"Teise lapse sünnist on möödas juba kaheksa aastat ning olin juba enamvähem leppinud teadmisega, et ega endist kena siledat kõhtu enam tagasi ei saa, kuigi käisin regulaarselt trennis, tegin kõhulihaseharjutusi jms. Sõbranna käest kuulsin, et on olemas selline koht nagu Kõhukliinik, mille kodulehte lugedes sain kohe aru, et see on just koht, kuhu minema pean. Ka Helle arvas sedasama. Sain diastaasi vähendavad harjutused ja uskumatuna tundus, et esimesed tulemused olid juba paari nädalaga näha ja tunda, leidsin üles enda sees nagu mingid teised kõhulihased. Kord kuus sain uued harjutused ning nende positiivne mõju oli tunda koguaeg. Oluline on teha harjutusi õieti ning muidugi järjepidevus, mida kavatsen jätkata ka edaspidi! Aitäh Sulle, Helle!!!"

"Programm on tõesti tõhus, olen väga õnnelik, et leidsin selle programmi, kuna arvasin, et pean pärast kahe lapse sündi ülejäänud elu kandma riideid, millega tuleb kõhtu varjata. Alalselja valud ja pakitsustunne kõhus on kadunud. Füsioterapeudi tugi ja pidevad kohtumised aitasid motivatsiooni säilitada ja oma vigadest harjutuste tegemisel paremini aru saada, kodus üksi pusides oleksid need vead vaid süvenenud. Olen intensiivprogrammi tulemustega väga rahul ja plaanin kindlasti jätkata.


„Aitäh teile selle tänuväärse ettevõtmise eest! Minu meelest peaks see olema kohustuslik programm kõigile äsja sünnitanud naistele! Head soovides!"

"Räägi palun kas nendel harjutustel on kõrvalmõjud? :-) Neid harjutusi tehes on mul tekkinud suur seksiisu, enam pole kusagil seda kahest lapsest tingitud magamatust ja väsimust, sedasi jätkates olen enne kursuse lõppu jälle lapseootel."

„Mina igal juhul ootan päevas neid kordi, kui saan harjutusi teha. Ka olen saanud julgust juurde, sest tõesti, enne mõtlesin, et nüüd on igasuguse trenniga lõpp. Ja mis seal salata, teadmisi ei olnud ja hirmul on ka suured silmad. Aitäh, Helle!"

„Igatahes tunne on parem ja harjutustest on palju abi just enesetundele – tunnen, et olen tugevam ja rohkem tsentris ja selg ei valuta nii palju enam. Aitäh, Helle!“

"Olen rahul, et 6 nädala kava läbi tegin. Sain enda jaoks mõned head harjutused, mille tegemist jätkan ka edasi, iga õhtu rullin põrandal, kui laps magama saadud.​ Kaalu sain alla -1 kg ning olen oma tavakaalus tagasi.​ Igatahes äge asi, mida sa teed, kindlasti paljudel naistel kasu!"